Google Adsense TBM ve TO Artışı 2022 Nasıl Arttırılır

Google Adsense TBM ve TO Artışı 2022 Nasıl Arttırılır

Google Adsense TBM ve TO Artışı 2022 Nasıl Arttırılır Hepimizin bildiği gibi, Google Adsense’de TBM ve TO’yu artırmanın birçok yolu vardır. Reklam gelirinizi artırmanın bir yolu, açılış sayfanızı Google için optimize etmektir. Reklam yerleşiminizi iyileştirmek ve TBM’nizi ve/veya dönüşüm oranınızı artırmak için kullanabileceğiniz birçok özellik vardır. Bu özelliklerden bazıları, açılış sayfası araçları kullanılarak kolayca uygulanabilir. Ayrıca, uygun maliyetli ve kullanımı kolaydır.

Adsense TBM’nizi ve TO’nuzu artırmak, ne yaptığınızı biliyorsanız basit bir işlemdir. Atmanız gereken ilk adımlardan biri, nişiniz için en iyi performans gösteren anahtar kelimeleri belirlemektir. Aralarından seçim yapabileceğiniz binlerce var, bu yüzden kesinlikle birçok fırsatınız olacak. Ancak Adsense kampanyalarınızı optimize etmeye başlamadan önce doğru kampanyaları hedeflediğinizden emin olmanız gerekir.

Tıklama başına maliyet düşürme

AdWords reklamverenleri, biri reklamlarına her tıkladığında Google’a ödeme yapar. İlk reklam bloğu genellikle en yüksek TBM ve TO’yu alır. Bu nedenlerden dolayı, alakalı içeriğe sahip olmak ve web sitenizin nişi etrafında yazmak zorunludur. Reklamınız yalnızca daha üst sıralarda yer almakla kalmayacak, aynı zamanda web sitenizde gezinmeyi de kolaylaştıracaktır. Buna ek olarak, sitenizin temalı kalmasına da yardımcı olacaktır.

Bildiğimiz gibi, ortalama adsense TBM’si büyük ölçüde değişir, bu nedenle nişinizi ve en yüksek TBM’yi üretecek anahtar kelimeleri anlamak önemlidir. Ayrıca, çoğu tıklama için reklamınızın ortalama tıklama oranı 0,01 ila 5 ABD dolarıdır. Sitenizin ağırlıklı olarak ABD trafiği varsa, TBM’niz yüksek olacaktır. TBM ne kadar yüksek olursa, reklamınız o kadar yüksek sıralanır.

TBM’nizi ve TO’nuzu artırmak istiyorsanız, reklamınızın doğru yerde olduğundan emin olmanız gerekir. Bu, reklam gelirinizi artırmada kritik bir adımdır. Sitenizde ne kadar iyi konumlanırsanız, TBM ve TO’nuz o kadar yüksek olur. Reklamınız arama motorlarında doğru yerde olmalıdır. Reklam gelirinizi en üst düzeye çıkarmak istiyorsanız, doğru nişi seçin.

Tıklama başına maliyet hangi metriktir

TBM ve TO’nuzu iyileştirmenin en iyi yolu, en yüksek ödeme yapan anahtar kelimeler için optimizasyon yapmaktır. Anahtar kelime açısından zengin bir site, reklam yerleşimi için optimize edilmemiş bir siteden daha fazla trafiğe sahiptir. Bu nedenle, gelirinizi artırmak için anahtar kelime açısından zengin bir reklam yerleşimi önemlidir. Bir ziyaretçi reklamınızı tıkladığında, en çok insanı çekecek bir konumda olmalıdır.

TBM ve TO’nuzu nasıl iyileştireceğinizi belirlemek için Google Anahtar Kelime Planlayıcı’yı da kullanabilirsiniz. Hedef anahtar kelimelerinizi girmek için Anahtar Kelime Planlayıcı’yı kullanabilirsiniz. Bu araç daha sonra size trafik ve maliyet tahminlerini gösterecektir. Grafiğin üzerine geldiğinizde size önerilen maksimum TBM gösterilir. TO’nuzu artırmak istiyorsanız, aylık bütçenizi belirlemek için bu günlük maliyeti 30,4 ile çarpın. Reklam konumuna dikkat etmek çok önemlidir.

Google tıklama başına maliyet

Google’ın ödediği ortalama TBM 40c’dir. Aylık 16-200 dolar arası bir gelir sağlar. Buna karşılık, 80c TBM, 32 ila 400 dolar anlamına gelir. TBM’ye ek olarak, TO da daha yüksek olmalıdır. Yüksek bir TO, reklamınıza daha fazla tıklama getirecektir. Bu iyi bir başlangıç ​​olsa da iyi bir imaj ve izlenim oluşturmak zaman alır.

Çekici bir açılış sayfasına sahip olmak çok önemlidir. Yüksek bir TBM sizin için daha fazla trafik anlamına gelir. Bu, Google Adsense için açılış sayfasını optimize ederek başarılabilir. Ayrıca, iyi bir web sitesi daha fazla para kazanmanıza yardımcı olacaktır. Kaliteli içerik üretebiliyorsanız TBM artacaktır. Yüksek kaliteli bir siteniz yoksa, karlı olmayacaktır.

Yeni başlayan biri olarak, TBM’nizi ve TO’nuzu artırmak için ne yapmanız gerektiğini bilmelisiniz. Ortalama TBM, reklamınızın aldığı tıklama sayısıdır. Blogunuzun içeriğini optimize ederek TBM’nizi ve TO’nuzu iyileştirebilirsiniz. Kaliteli içerik oluşturmak, reklam bütçenizi artırmak için çok önemlidir. Ancak, kampanyanızın genel etkinliğini etkileyebileceğinden, reklamınızın etkinliğini de izlemelisiniz.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir